Staszek Malicki

W jaki sposób reklamować się powinien trener personalny?

marketing

   Chyba każdy zauważył, że siłownia to ostatnimi czasy szalenie modne miejsce w naszym kraju. No i doskonale. Trzeba umieć zadbać o swoja tężyznę fizyczną, organizm, oczywiście o wygląd także. No dobrze, lecz czy istotnie potrafimy zadbać o siebie? Często nie – z tego powodu jest ogromne zapotrzebowanie na usługi wykonywane przez trenerów personalnych. Chociaż wcale nie jest powiedziane, że trener personalny nie musi zamartwiać się o liczbę klientów. A zwłaszcza początki jako trener osobisty nie są proste. Wiadoma sprawa, że nie mamy dobrej reputacji, przynajmniej na dzień dzisiejszy.

    Fantastycznym pomysłem jest stworzenie konta w serwisie Instagram. Jeśli będzie on ciekawy, będziemy mieli naprawdę wielu followersów. To sprawi, iż będziemy popularniejsi. A przynajmniej w wąskiej grupie osób. Ciekawe zdjęcia, które naturalnie są okraszone ciekawymi treściami to podstawa sukcesu. Pamiętajmy o tym, że to w jaki sposób prezentujemy się jest istotne, ponieważ to właśnie my jesteśmy swoją najlepszą wizytówką. Jeśli raczej nie wyglądamy świetnie, Instagram oraz inne media społecznościowe raczej nic nam nie dadzą. Facebook również jest bardzo dobrym narzędziem promocji, choć właściwie o tym medium społecznościowym postaramy się opowiedzieć w innym artykule.

    Oprócz tego warto mieć na uwadze, że własna strona internetowa to w dalszym ciągu podstawa. Nie jest powiedziane, że nasza najbardziej wskazana wizytówka w Internecie to social media. Choć na pewno są one bardzo istotne. To prawda, lecz bez choćby cienia wątpliwości sytuacja jest taka, że trener osobisty ma ciężej bez własnej strony internetowej. To dodatkowy wydatek, to chyba oczywiste, ale i tak bez dwóch zdań warto.

{Reportaż|artykuł|Wpis|Tekst opublikowany we współpracy z: www.konferencja-eureka.pl

Related Posts

Najnowsze komentarze

    RSS Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny

    • [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku?
      ,,Jak zdobyć pierwszych fanów na Facebooku” – to pytanie, które chyba najczęściej zadają nam fani SprawnegoMarketingu i uczestnicy naszych szkoleń z mediów społecznościowych. Odpowiadając na Wasze potrzeby, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie spotkania online, na którym Artykuł [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation
      Email marketing nie umiera. Co więcej, jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi każdego marketera – ciągle rozwijanym, udoskonalanym, a także automatyzowanym. Z tego artykułu dowiesz się, jak poprawić swoje wyniki dzięki staremu, dobremu email marketingowi Artykuł Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Newsy marketingowe – wrzesień 2016
      Znasz już nasz cotygodniowy program Marketingowe Podsumowania Tygodnia? Jeśli nie, koniecznie nadrób zaległości, a także obserwuj nasze kolejne odcinki – zaoszczędzisz dzięki temu dużo czasu, który byś poświęcił na samodzielny research najciekawszych newsów, jakie pojawiły Artykuł Newsy marketingowe – wrzesień 2016 pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę
      Kto mógłby przypuszczać, że ta wykupiona cztery lata temu przez Facebooka aplikacja doczeka się ponad 300 milionów aktywnych użytkowników? Od powstania Instagrama w 2010 roku wiele wiodących marek, wpływowych osobistości mediów społecznościowych, celebrytów i co Artykuł Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i […]
    • Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces?
      Z reklamą kojarzymy tylko wynik końcowy, efekt. A składa się na niego w większości przypadków dużo zależności i pracy, obejmującej miesiące czy nawet całe lata wstecz. Pamiętacie reklamę Volvo z Van Damem, która okazała się Artykuł Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.