Jakub

Twój własny nadruk na kopercie kurierskiej – opłaca się inwestować?

Reklama

Usługodawcy, którzy zakładają prywatne punkty usługowe bardzo dobrze wiedzą jak ważną kwestią jest odpowiednie zareklamowanie swojego biznesu. Nieszczęśliwie realizacje reklamowe bynajmniej nie przynależą do tanich, a malutkie firmy kłopoczą się z jeszcze większym problemem na owym polu, z racji na to że niestety nie generują tak wysokich dochodów jak ogromne korporacje. Funkcjonują jednak takie metody promocji, które są wydajne, jednak nie przynależą do makabrycznie kosztownych. Właśnie takim modelem promocji swojej działalności jest rozmieszczenie reklamy na kopertach kurierskich.

Ważne początkowe wrażenie

Od lat wiadomo, że trzeba wywrzeć dobre początkowe wrażenie oraz niezależne jest to od tego czy mówimy o przedsięwzięciach biznesowych czy też roztrząsamy kwestie osobiste. To, jakie zrobimy pierwotne wrażenie bardzo mocno działa na późniejszy rozwój sprawy i pobudza ciąg zachowań. Zwizualizujmy sobie zwyczajną sprawę – kupujemy śliczną kieckę przez internet, a dostarczona jest ona w standardowym, niepogodnym nudnym kartonie. Nie zwarzając na to, że wydawać by się potrafiło, że najistotniejsza jest zawartość, to sposób zawinięcia a także dostarczenia także jest szalenie ważny. W przypadku gdy natomiast rzeczona kiecka zapakowana zostanie w profesjonalny foliopak z nadrukiem, na którym widnieć będzie grafika naszej firmy to artykuł nie jedynie zostanie odpowiednio ochroniony, lecz jednocześnie przychylnie odebrany przed wypakowaniem. W takim przypadku możemy być pewni, że konsument na pewno powróci do oferowanych przez nas posług i artykułów w późniejszym czasie.

Metoda na wyróżnienie się

Koperta kurierska z nadrukiem w swej klasycznej formie jest pozbawiona wszelkich obrazków i odcieni, co sprawia, iż w sytuacji, gdyby jakakolwiek korporacja potrzebowała wysłać indywidualnemu kontrahentowi swoje produkty, niemożliwe byłoby określenie co przyszło z której firmy bez konieczności rozpakowania. W następstwie, że każdy foliopak kurierski jest zaopatrzony we własną reklamę, opatrzony jest nazwą firmy od razu możemy wskazać w jakim miejscu znajduje się jaki kupiony produkt.

Budowanie związania z marką

Pomimo tego, że jest to rzecz, której zazwyczaj możemy nie widzieć to instynktownie konsumenci cenią, gdy opakowany produkt jest opatrzony danymi skąd oraz od kogo pochodzi. W następstwie buduje się tak nazywane przywiązanie do danej marki, co sprawia, że w podświadomości nabywcy pozostają takie konkretne informacje jak: logotyp, claim czy też brand hero, które działają pozytywnie na wizerunek marki.

Informacja na foliopaku jest wyjątkowo ciekawym pomysłem bez różnicy dla średnich, jak i dużych firm. Wśród szeregu pozytywnych oddziaływań, jakie wywiera ona na odbiorcach, następnym plusem jest również to, że jest tania i każdy biznesmen jest w stanie sobie na nią pozwolić.

Dowiedz się więcej: koperty foliowe z nadrukiem

Related Posts

Najnowsze komentarze

    RSS Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny

    • [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku?
      ,,Jak zdobyć pierwszych fanów na Facebooku” – to pytanie, które chyba najczęściej zadają nam fani SprawnegoMarketingu i uczestnicy naszych szkoleń z mediów społecznościowych. Odpowiadając na Wasze potrzeby, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie spotkania online, na którym Artykuł [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation
      Email marketing nie umiera. Co więcej, jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi każdego marketera – ciągle rozwijanym, udoskonalanym, a także automatyzowanym. Z tego artykułu dowiesz się, jak poprawić swoje wyniki dzięki staremu, dobremu email marketingowi Artykuł Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Newsy marketingowe – wrzesień 2016
      Znasz już nasz cotygodniowy program Marketingowe Podsumowania Tygodnia? Jeśli nie, koniecznie nadrób zaległości, a także obserwuj nasze kolejne odcinki – zaoszczędzisz dzięki temu dużo czasu, który byś poświęcił na samodzielny research najciekawszych newsów, jakie pojawiły Artykuł Newsy marketingowe – wrzesień 2016 pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę
      Kto mógłby przypuszczać, że ta wykupiona cztery lata temu przez Facebooka aplikacja doczeka się ponad 300 milionów aktywnych użytkowników? Od powstania Instagrama w 2010 roku wiele wiodących marek, wpływowych osobistości mediów społecznościowych, celebrytów i co Artykuł Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i […]
    • Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces?
      Z reklamą kojarzymy tylko wynik końcowy, efekt. A składa się na niego w większości przypadków dużo zależności i pracy, obejmującej miesiące czy nawet całe lata wstecz. Pamiętacie reklamę Volvo z Van Damem, która okazała się Artykuł Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.