Staszek Malicki

Jak wygląda reklama biznesu za granicą?

Reklama

Jak wygląda promocja swojego biznesu za
granicą?

    Przedsiębiorcy działający w
Polsce
wychodzą z takiego oto
założenia, iż należy rozwijać własne
biznesy poza granicami Polski. W Niemczech,
Francji, Anglii, na
Litwie bądź w Stanach
Zjednoczonych. To fantastyczna informacja, ponieważ wszyscy
chcielibyśmy, aby nasza Polska
lepiej się
rozwijała. To nierealne bez
chętniejszego wchodzenia na
zagraniczne rynki. Jednakże jest
mały haczyk… Mówimy o tym, że w końcu
reklama jest dźwignią handlu. Jest ona
czymś niezbędnym!

  
 Ogólnie
publicity poza Polską jest droga. Jednakże jakby nie patrzeć promowanie się
ma sens. Jakie
sposoby zwłaszcza są
interesujące? Na pewno
SEO ma dużo sensu. Jeśli strona naszej firmy będzie wysoko w wynikach Google, wiadoma sprawa, że będziemy mieli
sporo więcej wejść.

  
 Oczywiście wielce
istotne jest to by strona internetowa była
zrozumiała. Krótka piłka – nie możemy
zakładać, iż mieszkańcy Niemiec znają jęz. polski. Wiadoma
sprawa, że przetłumaczenie strony na różne języki
jest wymagane. Bardzo dużo daje również
propaganda za
pomocą ulotek reklamowych.
Chociaż należy wiedzieć,
że nie możemy zakładać, iż
noszenie
ulotek reklamowych jest w 100% etapowe.
Mowa o tym, że jeżeli ktoś nie
życzy sobie broszur we własnych drzwiach, to w
końcu nie możemy łamać tej prośby.

  
 Jedno jest pewne – bez
cienia wątpliwości wejście na
zagraniczne rynki bez
działań
reklamowych nie ma sensu.

Related Posts

Najnowsze komentarze

    RSS Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny

    • [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku?
      ,,Jak zdobyć pierwszych fanów na Facebooku” – to pytanie, które chyba najczęściej zadają nam fani SprawnegoMarketingu i uczestnicy naszych szkoleń z mediów społecznościowych. Odpowiadając na Wasze potrzeby, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie spotkania online, na którym Artykuł [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation
      Email marketing nie umiera. Co więcej, jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi każdego marketera – ciągle rozwijanym, udoskonalanym, a także automatyzowanym. Z tego artykułu dowiesz się, jak poprawić swoje wyniki dzięki staremu, dobremu email marketingowi Artykuł Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Newsy marketingowe – wrzesień 2016
      Znasz już nasz cotygodniowy program Marketingowe Podsumowania Tygodnia? Jeśli nie, koniecznie nadrób zaległości, a także obserwuj nasze kolejne odcinki – zaoszczędzisz dzięki temu dużo czasu, który byś poświęcił na samodzielny research najciekawszych newsów, jakie pojawiły Artykuł Newsy marketingowe – wrzesień 2016 pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę
      Kto mógłby przypuszczać, że ta wykupiona cztery lata temu przez Facebooka aplikacja doczeka się ponad 300 milionów aktywnych użytkowników? Od powstania Instagrama w 2010 roku wiele wiodących marek, wpływowych osobistości mediów społecznościowych, celebrytów i co Artykuł Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i […]
    • Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces?
      Z reklamą kojarzymy tylko wynik końcowy, efekt. A składa się na niego w większości przypadków dużo zależności i pracy, obejmującej miesiące czy nawet całe lata wstecz. Pamiętacie reklamę Volvo z Van Damem, która okazała się Artykuł Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.