Staszek Malicki

Jak reklamować własny warsztat samochodowy w Internecie?

reklama firm

    Jeśli jesteś mechanikiem samochodowym, po prostu prowadzisz warsztat, musisz starać się o bardzo dużą liczbę klienteli. W końcu utrzymanie biznesu w dzisiejszych czasach nie należy do tanich, zatem trzeba zarabiać. Dobrze, ale skończmy już z typowymi komunałami, przejdźmy do konkretów…

    Świetna forma reklamowania naprawy aut to z pewnością konto na Facebooku. Fanpage warsztatu to strzał w dziesiątkę. Będziemy mieli możliwość reklamować się praktycznie za friko. Jeśli będziemy umieszczali interesujące posty, na dodatek będziemy bardzo szybko odpowiadać na pytania internautów, pewnie będziemy całkiem znani pośród kierowców z naszego miasta. Do tego ci ludzie, którzy do teraz wcale nie korzystali z oferowanych przez nas usług naprawczych, będą mieli większe zaufanie do nas. Będą dobrze wiedzieli, że nie mają tutaj do czynienia z całkowicie nieznanymi mechanikami. Może nawet partaczami, amatorami…

    Bardzo dużo może dać zakładowi motoryzacyjnemu na pewno Google. Wiadomo, że Google to na dzisiaj najpopularniejsza wyszukiwarka stron na całym świecie, także oczywiście u nas. AdWords powoduje, że witryna internetowa naszego zakładu będzie codziennie odwiedzana przez tych ludzi, którzy przynajmniej w czystej teorii poszukują porządnego mechanika. Naturalnie za każde kliknięcie należy płacić. Powinniśmy więc dbać o wysokie konwersje!

    Jeśli rozchodzi się o wyszukiwarki, na pewno pozycjonowanie także daje efekt. Zapewne oczywiste, że wejścia z wyszukiwarek internetowych są darmowe. Nic nie musimy płacić. Jednakże miejmy na uwadze, że usługa SEO – solidna usługa, jest sporym wydatkiem.

Autor reportażu: Protape

Najnowsze komentarze

    RSS Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny

    • [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku?
      ,,Jak zdobyć pierwszych fanów na Facebooku” – to pytanie, które chyba najczęściej zadają nam fani SprawnegoMarketingu i uczestnicy naszych szkoleń z mediów społecznościowych. Odpowiadając na Wasze potrzeby, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie spotkania online, na którym Artykuł [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation
      Email marketing nie umiera. Co więcej, jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi każdego marketera – ciągle rozwijanym, udoskonalanym, a także automatyzowanym. Z tego artykułu dowiesz się, jak poprawić swoje wyniki dzięki staremu, dobremu email marketingowi Artykuł Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Newsy marketingowe – wrzesień 2016
      Znasz już nasz cotygodniowy program Marketingowe Podsumowania Tygodnia? Jeśli nie, koniecznie nadrób zaległości, a także obserwuj nasze kolejne odcinki – zaoszczędzisz dzięki temu dużo czasu, który byś poświęcił na samodzielny research najciekawszych newsów, jakie pojawiły Artykuł Newsy marketingowe – wrzesień 2016 pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę
      Kto mógłby przypuszczać, że ta wykupiona cztery lata temu przez Facebooka aplikacja doczeka się ponad 300 milionów aktywnych użytkowników? Od powstania Instagrama w 2010 roku wiele wiodących marek, wpływowych osobistości mediów społecznościowych, celebrytów i co Artykuł Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i […]
    • Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces?
      Z reklamą kojarzymy tylko wynik końcowy, efekt. A składa się na niego w większości przypadków dużo zależności i pracy, obejmującej miesiące czy nawet całe lata wstecz. Pamiętacie reklamę Volvo z Van Damem, która okazała się Artykuł Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.