Jakub

Jak przygotować działający a także doskonały projekt agitki reklamowej?

Reklama

Czy mimo tego iż ulotki bardzo się spopularyzowały, niejednokrotnie wręcz pospolicie doręczane, „narzucane” poprzez studentów którzy je rozdają, to ciągle mogą być efektywną formą budowania wizerunku? Zdecydowanie tak! Wyjątkowo istotnym elementem który będzie miał wpływ na twoją sprzedaż jest nadruk który na niej napiszemy. Zawartość ulotki w głównej mierze rozstrzygnie czy agitka będzie sprzedawała czy nie. Poznaj prawdę jak kształtować atrakcyjny opis swej oferty i czemu korzyści są ważniejsze aniżeli zalety.Jeśli przeglądasz ten tekst, to wygląda na to że wypatrujesz instrukcji w temacie tworzenia agitki reklamowej. W tym artykule przedstawię w jaki sposób napisać zawartość ulotki marketingowej, która działa oraz wskażę nagminnie popełniane grzechy przez prywaciarzy, którzy samodzielnie lub z pomocą grafika podejmują się jej robiania.

Uważam, że tenże artykuł nie tylko pomoże Tobie wykreować ulotkę marketingową która ofiaruje Ci pożądane korzyści, a ponadto uzupełni Twoją wiedzę o kilka istotnych i pożytecznych technik sprzedaży, co uprości Tobie dobór odpowiedniej firmy, która ją dla Ciebie zrealizuje.

Czym tak naprawdę jest „sprawna ulotka marketingowa”?

Jeżeli w tej chwili mniemasz, że praktycznie jakakolwiek broszura jest w jakiś sposób efektywna, to masz możliwość mieć zupełną rację.

Jakkolwiek żeby zrozumieć, dlaczego nie jakąkolwiek agitkę możemy nazwać skuteczną, posłuże się tutaj przykładem.

Przyjmijmy, że broszurę do ręki otrzymało 1000 ludzi, z Twojej oferty zaczerpnęło jednak raptem dziesięć osób, toteż Twoja broszura zdobyła 1 procent konwersji (konwersja jest to liczba zdobytych nabywców, w tym przypadku pokazana w procentach).

Co tymczasem zrobi prosty biznesmen w przypadku, kiedy potrzebuje uzyskać dziesięć razy więcej kupujących? Oczywiście rozda 10 razy więcej reklam, trudno powiedzieć czy rzeczywiście liczba konsumentów powiększy się dziesięciokrotnie, może stanie się wyższa tudzież może gorsza niż zakładana. Natomiast wzmocnienie jej skuteczności zadziała korzystnie na sprzedaż przy tej samej liczbie wydanych broszurek reklamowych!

Nie chodzi jednakże w tymże artykule o przepowiadanie z fusów. Lepszym sposobem byłoby pomyśleć czy oby taka agitka rzeczywiście efektywnie sprzedaje, czy po prostu poprzez zbieg okoliczności 10 kupujących potwornie czegoś potrzebowało.

Można także pomyśleć, iż praktycznie każda osoba ignoruje ulotki. Nic bardziej nieprawdziwego! Z prowadzonych obserwacji wynika, że ulotki są szczególnie nierzadko tylko pobieżnie odczytywane poprzez większość adresatów. Nawet w przypadku, gdy ktoś ją ma zamiar wywalić. Oznacza to jedynie jedno, decydując się na przygotowanie agitki marketingowej jej całokształtem powinieneś sprawić, aby w wprost kilka chwil potencjalny nabywca zainteresował się Twoją ofertą.

Bezsprzecznie przygotowanie bardzo dobrej ulotki reklamowej nie spowoduje, że jeżeli masz kafejkę i człowiek po prostu nie lubi kawy, zacznie ją popijać…

Related Posts

Najnowsze komentarze

    RSS Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny

    • [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku?
      ,,Jak zdobyć pierwszych fanów na Facebooku” – to pytanie, które chyba najczęściej zadają nam fani SprawnegoMarketingu i uczestnicy naszych szkoleń z mediów społecznościowych. Odpowiadając na Wasze potrzeby, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie spotkania online, na którym Artykuł [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation
      Email marketing nie umiera. Co więcej, jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi każdego marketera – ciągle rozwijanym, udoskonalanym, a także automatyzowanym. Z tego artykułu dowiesz się, jak poprawić swoje wyniki dzięki staremu, dobremu email marketingowi Artykuł Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Newsy marketingowe – wrzesień 2016
      Znasz już nasz cotygodniowy program Marketingowe Podsumowania Tygodnia? Jeśli nie, koniecznie nadrób zaległości, a także obserwuj nasze kolejne odcinki – zaoszczędzisz dzięki temu dużo czasu, który byś poświęcił na samodzielny research najciekawszych newsów, jakie pojawiły Artykuł Newsy marketingowe – wrzesień 2016 pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę
      Kto mógłby przypuszczać, że ta wykupiona cztery lata temu przez Facebooka aplikacja doczeka się ponad 300 milionów aktywnych użytkowników? Od powstania Instagrama w 2010 roku wiele wiodących marek, wpływowych osobistości mediów społecznościowych, celebrytów i co Artykuł Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i […]
    • Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces?
      Z reklamą kojarzymy tylko wynik końcowy, efekt. A składa się na niego w większości przypadków dużo zależności i pracy, obejmującej miesiące czy nawet całe lata wstecz. Pamiętacie reklamę Volvo z Van Damem, która okazała się Artykuł Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.