Jakub

Firma tranzytowa, a obecność w internecie

Reklama

Korporacja spedycyjna to instytucja, której funkcjonowanie opiera się na zaprezentowaniu na polu marketingu. Tiry, kierowcy, frekwencja na ulicach – to jest bardzo logiczne oraz uzasadnione. W przypadku gdy ciężarówki w firmie przewozowej jeździ to znaczy, że korporacja zarabia. Dla wielu ludzi jest to tak naturalne, że nie planują obecności swojej korporacji w sieci Internet.

Obecność korporacji spedycyjnej w sieci? Po co? Z takiego założenia wychodzi niesłychanie wiele osób i po części nie można odmówić ich systemowi rozumowania poprawności. Niefortunnie jedynie po części. Egzystencja firmy tranzytowej w sieci Internet jest niesamowicie korzystna a poniekąd potrzebna dla samej firmy. Mnóstwo ludzi pisze – kiedy cię nie ma w sieci WWW – niestety nie egzystujesz. Po części rzeczywiście tak jest, a słowa te dotyczą także korporacji transportowych.

Dlaczego korporacja spedycyjna musi posiadać stronę WWW?

Firma tranzytowa w internecie ma w obowiązku znajdować się z konkretnego powodu. Nazywa się on budowaniem świadomości marki i pozyskiwaniem nowych kontrahentów. Brak odpowiedniejszego miejsca niż sieć WWW aby odszukać zlecenia spedycyjne. Dużo ludzi powie – występują w internecie giełdy towarów. Tak, lecz to nie jest wszystko.
Obecność korporacji transportowej w Internecie to przede wszystkim ładna oraz nowoczesna witryna WWW. Strona, na której będą zamieszone wiadomości o korporacji, oferta oraz pozostałe wiadomości, które to mogą zachęcić klienta do współpracy. Oczywiście samo stworzenie witryny, często niewiele daje – trzeba czasu i przede wszystkim pozycjonowania owej witryny. Wtenczas można mieć pewność, że po wpisaniu określonych słów kluczowych, użytkownik naszą stronę ujrzy na samej górze lub jednym z pierwszych miejsc wyszukiwarki.

Related Posts

Najnowsze komentarze

    RSS Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny

    • [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku?
      ,,Jak zdobyć pierwszych fanów na Facebooku” – to pytanie, które chyba najczęściej zadają nam fani SprawnegoMarketingu i uczestnicy naszych szkoleń z mediów społecznościowych. Odpowiadając na Wasze potrzeby, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie spotkania online, na którym Artykuł [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation
      Email marketing nie umiera. Co więcej, jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi każdego marketera – ciągle rozwijanym, udoskonalanym, a także automatyzowanym. Z tego artykułu dowiesz się, jak poprawić swoje wyniki dzięki staremu, dobremu email marketingowi Artykuł Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Newsy marketingowe – wrzesień 2016
      Znasz już nasz cotygodniowy program Marketingowe Podsumowania Tygodnia? Jeśli nie, koniecznie nadrób zaległości, a także obserwuj nasze kolejne odcinki – zaoszczędzisz dzięki temu dużo czasu, który byś poświęcił na samodzielny research najciekawszych newsów, jakie pojawiły Artykuł Newsy marketingowe – wrzesień 2016 pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę
      Kto mógłby przypuszczać, że ta wykupiona cztery lata temu przez Facebooka aplikacja doczeka się ponad 300 milionów aktywnych użytkowników? Od powstania Instagrama w 2010 roku wiele wiodących marek, wpływowych osobistości mediów społecznościowych, celebrytów i co Artykuł Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i […]
    • Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces?
      Z reklamą kojarzymy tylko wynik końcowy, efekt. A składa się na niego w większości przypadków dużo zależności i pracy, obejmującej miesiące czy nawet całe lata wstecz. Pamiętacie reklamę Volvo z Van Damem, która okazała się Artykuł Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.