Jakub

Co pisać na ulotce?

Reklama

Najistotniejszy punkt treści broszury to tytuł, jeśli myślisz że należy umiejscowić w nim tylko logotyp swej marki plus jej nazwę, to nieszczęśliwie jesteś w błędzie. Tytuł musi skłonić hipotetycznego czytelnika do zanurzenia się w treść twojej broszury, jeśli będzie nieodpowiednio skonstruowany może przynieść ograniczenie efektywności Twojej ulotki reklamowej, w najlichszych przypadkach potrafi doprowadzić do jej zupełnego zlekceważenia poprzez około 97% klientów.

Odpowiedzią dlaczego sam sygnet i nazwa firmy w nagłówku to bardzo kiepski koncept, zastanów się czy w czasie kolportażu agitki jesteś na tyle głośny aby sobie na takie działanie pozwolić.

Komunikatywnie skreślone tytuły mają za zadanie same dostarczenie treści oferty, np. „Fryzjer u Oli” jednak myślę że po przeglądnięciu fragmentu tego artykułu zastanawiasz się nad jego niewyraźną skutecznością.

Skomponować doskonały nagłówek to czynność bodaj najcięższa, aby go poprawnie napisać należy nawiązać do oczekiwań klientów spośród konkretnej dziedziny, masz możliwość zastosować tytuł, który zainteresuje większość Twoich kontrahentów do wgłębienia się w ofertę.

Jeśli zastanawiasz się jak stworzyć poprawny nagłówek, zatem jestem przekonany, że osobiście doskonale rozumiesz swoją dziedzinę, nabyłeś już wiedzę jaka pozwoliła Tobie dowiedzieć się, czego wyczekują Twoi odbiorcy, możesz wynotować sobie kilka owych potrzeb, pogawędzić ze znajomymi i spytać się co za hasło nie pozwoliłoby im na porzucenie ulotki.

Miej na uwadze także że niekoniecznie musisz zaczynać z grubej rury, jeśli nie jesteś pewien że ten tytuł okaże się godny masz możliwość wrócić do normalnego, możesz za każdym razem wyrównać przeciętny tytuł dodatkową przyciągającą kupujących treścią, wtenczas i tak wyróżnisz się spośród wielu agitek reklamowych.

Pisanie atrakcyjnych aż do niesamowicie skutecznych tytułów to wynik wielomiesięcznych obserwacji rzeszy copywriterów oraz osobistości które parają się reklamą. Do obecnej chwili przeglądając multum agitek, nie przyuważyłem aby ktokolwiek robił to w sposób choćby dobry.

Dlatego jeśli wierzysz że zarabiasz sprzedażą wyjątkowych towarów, przypuszczalnie masz do sprzedania usługi ciekawsze niż konkurnecyjne firmy, prawdopodobnie też skromniejsze stawki albo coś innego to wszystkie korzyści które wynikają z Twojej przewagi opublikuj na ulotce. Może niekoniecznie w wykapany sposób jak zamieszczony w niniejszym artykule. Czy wykorzystasz te techniki w praktyce przy sporządzaniu ulotki to zapytanie jedynie i wyłącznie do Ciebie.

Related Posts

Najnowsze komentarze

    RSS Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny

    • [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku?
      ,,Jak zdobyć pierwszych fanów na Facebooku” – to pytanie, które chyba najczęściej zadają nam fani SprawnegoMarketingu i uczestnicy naszych szkoleń z mediów społecznościowych. Odpowiadając na Wasze potrzeby, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie spotkania online, na którym Artykuł [Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation
      Email marketing nie umiera. Co więcej, jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi każdego marketera – ciągle rozwijanym, udoskonalanym, a także automatyzowanym. Z tego artykułu dowiesz się, jak poprawić swoje wyniki dzięki staremu, dobremu email marketingowi Artykuł Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Newsy marketingowe – wrzesień 2016
      Znasz już nasz cotygodniowy program Marketingowe Podsumowania Tygodnia? Jeśli nie, koniecznie nadrób zaległości, a także obserwuj nasze kolejne odcinki – zaoszczędzisz dzięki temu dużo czasu, który byś poświęcił na samodzielny research najciekawszych newsów, jakie pojawiły Artykuł Newsy marketingowe – wrzesień 2016 pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.
    • Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę
      Kto mógłby przypuszczać, że ta wykupiona cztery lata temu przez Facebooka aplikacja doczeka się ponad 300 milionów aktywnych użytkowników? Od powstania Instagrama w 2010 roku wiele wiodących marek, wpływowych osobistości mediów społecznościowych, celebrytów i co Artykuł Instagram marketing: 7 błędów, których powinieneś unikać za wszelką cenę pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i […]
    • Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces?
      Z reklamą kojarzymy tylko wynik końcowy, efekt. A składa się na niego w większości przypadków dużo zależności i pracy, obejmującej miesiące czy nawet całe lata wstecz. Pamiętacie reklamę Volvo z Van Damem, która okazała się Artykuł Reklama twojej firmy. Co powinna zawierać, by odniosła sukces? pochodzi z serwisu Sprawny Marketing Internetowy = Skuteczny i Ekonomiczny.